petak, 16. rujna 2016.

Majstor sam za popravljanje veš mašina, i svaki dan radim, ne smao po mom gradu nego idem i u druge gradove širom Bosne i Hercegovine.
Jedne prilike me pozvala žena mlađeg glasa i rekla mi da joj je pokvarena mašina te da joj treba majstor.
Ja sam zakazao termin poslijepodne jer sma imao puno posla.

Kad sam došao, sve regularno otvorila je vrata (bila je to žena oko 35 godina starosti) i pokazala mašinu, ja sam malo pogledao, otvorio, pokušavao identificirati problem, međutim trebao mi je jedan električni aparat iz auta.
Rekao sam gospođi da odoh po taj aparat do auta. Kad sam se vratio sa tim aparatom ostao sam šokiran. Gospođa se gola tuširala u tuš kabini neposredno pored veš mašine.

KLIKOM NA MALI PROZOR ISPOD POKREĆETE VIDEO!!

0 comments :

Objavi komentar

Design by Irhad Hasić